W wyniku przeprowadzonego 2 września 2022 r. w Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej naboru na stanowisko inspektora ds. bhp w Wieloosobowym Stanowisku ds. BHP wybrany został pan Ireneusz Jankowski zamieszkały w Siedlcach.
Pan Ireneusz Jankowski spełnia wymagania dotyczące obsadzanego stanowiska.
Numer ogłoszenia: MCPS-KS-18/2022
Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej poszukuje kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska:
inspektor ds. bhp
Nazwa komórki organizacyjnej:
Wieloosobowe Stanowisko ds. BHP
Liczba stanowisk oraz liczba etatów:
1 stanowisko / 0,5 etatu
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad bezpieczeństwa i higieny pracy w obiektach Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej;
- bieżące informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych, wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń;
- udział w sporządzaniu okresowych analiz stanu bhp;
- udział w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów i instrukcji ogólnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy;
- uczestniczenie w ocenie ryzyka zawodowego oraz pracach zespołu ds. bhp;
- udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy oraz w opracowywaniu wniosków wynikających z badania przyczyn i okoliczności tych wypadków;
- prowadzenie wymaganych rejestrów i dokumentacji zgodnie z przepisami bhp;
- doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bhp;
- prowadzenie obowiązkowych szkoleń wstępnych z zakresu bhp;
- podejmowanie działań mających na celu popularyzację problematyki bhp oraz ergonomii w Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej;
- czynności związane z przygotowywaniem wniosków o wszczęcie postepowania
o udzielenie zamówienia publicznego, projektów umów i dyspozycji płatności.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca o charakterze biurowym, konieczność wyjazdów służbowych na terenie woj. mazowieckiego. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, VI piętro z windą. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin – praca z dokumentami.
Wymagania konieczne:
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy;
- staż pracy: co najmniej 1 rok w służbie bhp;
- wiedza z zakresu obowiązujących przepisów prawnych w dziedzinie BHP oraz z zakresu ochrony przeciwpożarowej;
- sprawna obsługa komputera (znajomość MS Word i Excel ) i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole, wysoka kultura osobista;
- wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji samorządowej rzetelność, terminowość, sumienność, odpowiedzialność.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: pow. 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny i curriculum vitae – własnoręcznie podpisane;
- kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany;
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego);
- kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane;
- kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane;
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji;
- adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną;
- kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisana.
Informacje dla kandydatów:
Administratorem danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl.
Dane osobowe kandydatów:
- będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
- nie będą udostępniane innym adresatom;
- będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
Kandydatom przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
- wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji”.
Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w formie poczty tradycyjnej, przez platformę ePUAP lub osobiście w terminie do 19 sierpnia 2022 r. wymienionych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty.
Dokumenty aplikacyjne składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dot. naboru MCPS-KS-18/2022 na stanowisko: inspektor ds. bhp
w Wieloosobowym Stanowisku ds. BHP”.
Nadesłane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do procesu rekrutacji, nieopatrzone powyższą klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.
Załączniki:
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie do celów rekrutacji
09.08.2022 11:02
umieściła: Monika Książek
wytworzyła: Monika Kryszkiewicz