Menu Zamknij

Wnoszenie skarg i wniosków

Tryb postępowania w sprawach rozpatrywania i załatwiania skarg i wniosków regulują przepisy ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego – Dział VIII oraz rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Zasady przyjmowania, rozpatrywania, przechowywania i ewidencjonowania skarg i wniosków dotyczących funkcjonowania Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej reguluje zarządzenie Dyrektora Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej w sprawie regulaminu przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Klauzula informacyjna dla skarżącego/wnioskodawcy/pełnomocnika, dotycząca przetwarzania danych osobowych zawartych w skargach/wnioskach wpływających do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej (do pobrania)

Skargi i wnioski można składać na piśmie – za pośrednictwem poczty elektronicznej, platformy ePUAP, e-Doręczeń, a także ustnie do protokołu.

Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej lub podczas jego nieobecności Zastępcy Dyrektora przyjmują interesantów w sprawach skarg i wniosków w siedzibie Centrum w każdy poniedziałek w godz. 15.00-16.00.

Dane kontaktowe:

Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej
ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa
tel. 22 376 85 00, e-mail: mcps@mcps.com.pl

adres elektronicznej skrzynki podawczej ePUAP: /mcps1/SkrytkaESP
adres skrzynki e-Doręczeń: AE:PL-15618-94683-VHCVG-29

Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl


26.03.2019 13:51
umieścił: Damian Zieliński
wytworzył: Natasza Grodzicka
ostatnia aktualizacja: 31.01.2025 14:27