Menu Zamknij

Ogłoszenie o naborze 50/2025 – Wydział Integracji Cudzoziemców – stanowisko: specjalista

W wyniku przeprowadzonego 3 października 2025 r. w Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej naboru, na stanowisko specjalisty w Wydziale Integracji Cudzoziemców nie rekomendowano do zatrudnienia kandydata biorącego udział w rozmowie kwalifikacyjnej. 

W związku z powyższym nabór MC-KS-50/2025 uznaje się za nierozstrzygnięty.


Numer ogłoszenia:  MC-KS-50/2025

Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej poszukuje kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska:

specjalista

Nazwa komórki organizacyjnej:

Wydział Integracji Cudzoziemców

Liczba stanowisk oraz liczba etatów:

1 stanowisko / 1 etat

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Udział w opracowywaniu dokumentacji przetargowej, w tym: przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, wniosków o wszczęcie postępowania, zaproszeń do składania ofert oraz innych dokumentów wymaganych w procesie przetargowym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem wewnętrznym w tym zakresie.
  2. Monitorowanie realizacji zawartych umów i terminowości dostaw oraz kontrola jakości wykonania umów.
  3. Przygotowywanie raportów dotyczących realizacji zamówień publicznych na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrznych organów kontrolnych.
  4. Zarządzanie dokumentacją, w tym: prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z przygotowaniem zamówienia w komórce organizacyjnej, archiwizowanie dokumentów zgodnie z wymaganiami projektu i przepisami prawa.
  5. Zapewnienie zgodności dokumentacji z przepisami prawa i wytycznymi unijnymi.
  6. Udział w opracowywaniu koncepcji (założeń) projektów oraz w procedurze składania wniosków aplikacyjnych, negocjacji i podpisywaniu umów o dofinansowanie projektów konkursowych i pozakonkursowych w zakresie zagadnień związanych z integracją cudzoziemców.
  7. Udział w przygotowywaniu, aktualizacji i monitorowaniu planów finansowych projektów realizowanych przez wydział.   
  8. Udział w przygotowaniu informacji kwartalnych oraz okresowych, rocznych i końcowych sprawozdań z wykonywania działań realizowanych przez wydział i przekazywanie ich odpowiednim podmiotom.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca o charakterze biurowym w Warszawie, możliwość wyjazdów służbowych na terenie woj. mazowieckiego. Dogodny dojazd komunikacją miejską (tramwaj, autobus, metro). Budynek jest dostępny architektonicznie dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, II p. z windą. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin – praca z dokumentami.

Wymagania konieczne:

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Wykształcenie średnie lub wyższe.
  5. Staż pracy: dla wykształcenia średniego – min. 3 lata, dla wykształcenia wyższego – staż pracy niewymagany.
  6. Znajomość ustawodawstwa, w tym ustaw: o samorządzie województwa, o pomocy społecznej, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych.
  7. Umiejętność stosowania wiedzy o rozwiązywaniu problemów społecznych, szczególnie w kontekście problematyki cudzoziemców.
  8. Znajomość obsługi komputera (word, excel) i urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
  2. Umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole.
  3. Co najmniej roczne doświadczenie w pracy związanej z zamówieniami publicznymi.
  4. Sumienność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.
  5. Umiejętność prawidłowego formułowania wypowiedzi, redagowania pism urzędowych oraz sporządzania dokumentów.
  6. Otwartość na dokształcanie i doskonalenie zawodowe.
  7. Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz jednostek samorządu terytorialnego.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: pon. 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny i curriculum vitae – własnoręcznie podpisane*.
  2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany*.
  3. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  4. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
  7. Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisana*.

Informacje dla kandydatów:

Administratorem danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.

Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl.

Dane osobowe kandydatów:

  • będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
  • nie będą udostępniane innym adresatom;
  • będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;
  • nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

Kandydatom przysługuje prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
  • wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.

Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”

Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82,
00-844 Warszawa, w formie poczty tradycyjnej, przez platformę ePUAP lub osobiście w terminie do 22 września 2025 r. wymienionych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Termin uważa się za zachowany, jeśli aplikacja wpłynie do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej najpóźniej 22 września 2025 r.

Dokumenty aplikacyjne składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dot. naboru MC-KS-50/2025 na stanowisko specjalisty w Wydziale Integracji Cudzoziemców”.

Nadesłane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do procesu rekrutacji, nieopatrzone powyższą klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

Informacja dotycząca, wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.

Data: 11 września 2025 r.

* W przypadku składania dokumentów poprzez platformę ePUAP własnoręczne podpisanie oznacza podpisanie każdego wymaganego załącznika podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym, lub podpisem osobistym.

List motywacyjny, CV i kwestionariusz podpisuje się jako plik otwarty (word) lub jako plik zamknięty (plik word przekonwertowany na pdf).

Kopie dokumentów uwierzytelnia się poprzez złożenie podpisu cyfrowego na skanie dokumentu oryginalnego.

Każdy z dokumentów wymagających podpisu lub uwierzytelnienia podpisuje się w odrębnych plikach.

Załączniki:


11.09.2025 14:49
umieścił: Damian Zieliński
wytworzył: Bartosz Domański
ostatnia aktualizacja: 9.10.2025

Opublikowano wZakończone nabory