Numer ogłoszenia: MC-KS-61/2025
Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej poszukuje kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska:
inspektor
Nazwa komórki organizacyjnej:
Wydział Integracji Cudzoziemców
Liczba stanowisk oraz liczba etatów:
1 stanowisko / 1 etat
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Wykonywanie zadań w ramach projektu pt. „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe” dofinansowanego ze środków Funduszu Azylu, Migracji i Integracji (FAMI), nr umowy finansowej FAMI.02.01-IZ.00-0028/24, w szczególności:
- prowadzenie współpracy organizacyjnej z partnerskimi organizacjami pozarządowymi;
- udział w monitorowaniu realizacji zadań powierzonych organizacjom pozarządowym;
- wsparcie komunikacji operacyjnej z partnerskimi organizacjami pozarządowymi;
- obsługa zapytań od partnerskich organizacji pozarządowych, zwłaszcza dotyczących uczestników projektu;
- planowanie spotkań z partnerskimi organizacjami pozarządowymi oraz ich dokumentowanie;
- weryfikowanie zgodności działań partnerskich organizacji pozarządowych z przepisami prawa oraz wytycznymi FAMI;
- weryfikowanie dokumentacji przesyłanej przez partnerskie organizacje pozarządowe pod kątem zgodności z wytycznymi FAMI oraz wnioskiem o dofinansowanie projektu.
- Udział w przygotowywaniu dokumentacji przetargowej, w tym: przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia, wniosków o wszczęcie postępowania, zaproszeń do składania ofert oraz innych dokumentów wymaganych w procesie przetargowym zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i regulaminem wewnętrznym w tym zakresie.
- Prowadzenie dokumentacji spraw oraz ich archiwizowanie zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi oraz instrukcjami wewnętrznymi Centrum.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca o charakterze biurowym, możliwość wyjazdów służbowych na terenie woj. mazowieckiego. Dogodny dojazd komunikacją miejską (tramwaj, autobus, metro). Budynek jest dostępny architektonicznie dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, II p. z windą. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin – praca z dokumentami.
Wymagania konieczne:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Staż pracy: dla wykształcenia średniego – min. 5 lat, dla wykształcenia wyższego – min. 3 lata.
- Znajomość ustawodawstwa, w tym ustaw: o samorządzie województwa, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych.
- Znajomość obsługi komputera (word, excel) i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole.
- Sumienność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.
- Umiejętność prawidłowego formułowania wypowiedzi, redagowania pism urzędowych oraz sporządzania dokumentów.
- Otwartość na dokształcanie i doskonalenie zawodowe.
- Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz jednostek samorządu terytorialnego.
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej.
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: pon. 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny i curriculum vitae – własnoręcznie podpisane*.
- Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany*.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
- Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
- Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisana*.
Informacje dla kandydatów:
Administratorem danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl.
Dane osobowe kandydatów:
- będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
- nie będą udostępniane innym adresatom;
- będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
Kandydatom przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
- wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”.
Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w formie poczty tradycyjnej, przez platformę ePUAP lub osobiście w terminie do 14 listopada 2025 r. wymienionych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Termin uważa się za zachowany, jeśli aplikacja wpłynie do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej najpóźniej 14 listopada 2025 r.
Dokumenty aplikacyjne składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dot. naboru MC-KS-61/2025 na stanowisko: inspektor w Wydziale Integracji Cudzoziemców”.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.
Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.
Data: 4 listopada2025 r.
* W przypadku składania dokumentów poprzez platformę ePUAP własnoręczne podpisanie oznacza podpisanie każdego wymaganego załącznika podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym, lub podpisem osobistym.
List motywacyjny, CV i kwestionariusz podpisuje się jako plik otwarty (word) lub jako plik zamknięty (plik word przekonwertowany na pdf).
Kopie dokumentów uwierzytelnia się poprzez złożenie podpisu cyfrowego na skanie dokumentu oryginalnego.
Każdy z dokumentów wymagających podpisu lub uwierzytelnienia podpisuje się w odrębnych plikach.
Załączniki:
Ogłoszenie o naborze do Wydziału Integracji Cudzoziemców – stanowisko: inspektor
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie do celów rekrutacji
04.11.2025 14:59
umieścił: Paulina Banaszkiewicz
wytworzył: Bartosz Domański
