Numer ogłoszenia: MC-KS-29/2025
Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej poszukuje kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze
Nazwa stanowiska:
główny specjalista
Nazwa komórki organizacyjnej:
Wydział Integracji Cudzoziemców
Liczba stanowisk oraz liczba etatów:
1 stanowisko/1 etat
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Kompleksowe zarządzanie projektem realizowanym w ramach Funduszu Azylu, Migracji i Integracji na lata 2021–2027 pt. „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe”, w tym planowanie, wdrażanie oraz nadzorowanie wszystkich etapów realizacji.
- Opracowywanie szczegółowych planów projektu „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe”, w tym harmonogramów i budżetów.
- Kontrola wydatków i alokacja zasobów projektu „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe” przy zapewnieniu zgodności z zatwierdzonym budżetem i planem.
- Przygotowywanie raportów okresowych i końcowych dla instytucji finansujących oraz innych interesariuszy.
- Identyfikowanie potencjalnych ryzyk i opracowywanie strategii minimalizujących negatywne skutki dla projektu „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe”, bieżące reagowanie na zmiany w projekcie oraz podejmowanie działań naprawczych w razie potrzeby.
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z partnerami projektu „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe”, jego uczestnikami oraz instytucjami finansującymi.
- Monitorowanie zgodności projektu „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe” z obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami unijnymi oraz zasadami dotyczącymi funduszy unijnych.
- Współpraca z audytorami wewnętrznymi i zewnętrznymi oraz kontrola zgodności z wymaganiami instytucji finansujących.
- Zapewnienie wysokiej jakości realizacji projektu „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe” oraz efektywności działań.
- Utrzymanie wysokiego poziomu zadowolenia uczestników projektu „Mazowieckie Mosty Międzykulturowe” poprzez dostosowywanie działań do ich potrzeb.
- Udział w opracowywaniu koncepcji (założeń) projektów oraz w procedurze składania wniosków aplikacyjnych o dofinansowanie projektów konkursowych i pozakonkursowych w zakresie zagadnień związanych z integracją cudzoziemców.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Praca o charakterze biurowym w Warszawie, możliwość wyjazdów służbowych na terenie woj. mazowieckiego. Dogodny dojazd komunikacją miejską (tramwaj, autobus, metro). Budynek jest dostępny architektonicznie dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, II p. z windą. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin – praca z dokumentami.
Wymagania konieczne:
- Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- Nieposzlakowana opinia.
- Wykształcenie wyższe.
- Staż pracy min. 4 lata, w tym min. 2 lata doświadczenia przy realizacji projektów, współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym UE.
- Znajomość ustawodawstwa, w tym ustaw: o samorządzie województwa, o pomocy społecznej, o pracownikach samorządowych, o cudzoziemcach, o udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP, o wjeździe, pobycie i wyjeździe obywateli UE oraz członków ich rodzin, o finansach publicznych, Prawo zamówień publicznych.
- Umiejętność stosowania wiedzy o rozwiązywaniu problemów społecznych, szczególnie w kontekście problematyki cudzoziemców.
- Znajomość obsługi komputera (word, excel) i urządzeń biurowych.
Wymagania dodatkowe:
- Doświadczenie w obszarze integracji społecznej cudzoziemców polegające na pracy z klientem cudzoziemskim, współpracy z instytucjami i organizacjami pozarządowymi związane z realizacją projektów, szczególnie projektów polegających na włączeniu cudzoziemców do życia społecznego.
- Doświadczenie związane z wdrażaniem projektów finansowanych ze środków europejskich.
- Umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole.
- Umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy.
- Sumienność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.
- Umiejętność prawidłowego formułowania wypowiedzi, redagowania pism urzędowych oraz sporządzania dokumentów.
- Otwartość na dokształcanie i doskonalenie zawodowe.
- Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej oraz jednostek samorządu terytorialnego.
- Znajomość języka angielskiego lub innego języka obcego na poziomie B2 w mowie i w piśmie.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: pon. 6%.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- List motywacyjny i curriculum vitae – własnoręcznie podpisane*.
- Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany*.
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
- Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
- Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
- Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
- Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
- Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisana*.
Informacje dla kandydatów:
Administratorem danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.
Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl.
Dane osobowe kandydatów:
- będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
- nie będą udostępniane innym adresatom;
- będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;
- nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.
Kandydatom przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
- wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.
Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”.
Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w formie poczty tradycyjnej, przez platformę ePUAP lub osobiście w terminie do 12 maja 2025 r. wymienionych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Termin uważa się za zachowany, jeśli aplikacja wpłynie do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej najpóźniej 12 maja 2025 r.
Dokumenty aplikacyjne składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dot. naboru MC-KS-29/2025 na stanowisko: główny specjalista w Wydziale Integracji Cudzoziemców”.
Nadesłane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do procesu rekrutacji, nieopatrzone powyższą klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.
Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.
Informacja dotycząca, wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.
* W przypadku składania dokumentów poprzez platformę ePUAP własnoręczne podpisanie oznacza podpisanie każdego wymaganego załącznika podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym, lub podpisem osobistym.
List motywacyjny, CV i kwestionariusz podpisuje się jako plik otwarty (word) lub jako plik zamknięty (plik word przekonwertowany na pdf).
Kopie dokumentów uwierzytelnia się poprzez złożenie podpisu cyfrowego na skanie dokumentu oryginalnego.
Każdy z dokumentów wymagających podpisu lub uwierzytelnienia podpisuje się w odrębnych plikach.
Załączniki:
Ogłoszenie o naborze do Wydziału Integracji Cudzoziemców – stanowisko: główny specjalista
Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
Oświadczenie do celów rekrutacji
30.04.2025 14:26
umieścił: Damian Zieliński
wytworzył: Bartosz Domański