Menu Zamknij

Ogłoszenie o naborze 2/2025 – Biuro Kontroli Wewnętrznej – stanowisko: inspektor

W wyniku przeprowadzonego naboru w dniu 5 lutego 2025 r. na stanowisko inspektor w Biurze Kontroli Wewnętrznej w Mazowieckim Centrum Polityki Społecznej nie rekomendowano do zatrudnienia kandydata biorącego udział w rozmowie kwalifikacyjnej. 

W związku z powyższym nabór MCPS-KS-2/2025 uznaje się za nierozstrzygnięty.


Numer ogłoszenia: MC-KS-2/2025

Dyrektor Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej poszukuje kandydata do pracy na wolne stanowisko urzędnicze

Nazwa stanowiska:

inspektor

Nazwa komórki organizacyjnej:

Biuro Kontroli Wewnętrznej

Liczba stanowisk oraz liczba etatów:

1 stanowisko/1 etat

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. Przeprowadzanie czynności kontrolnych wewnętrznych w komórkach organizacyjnych Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.
  2. Udział w opracowywaniu programów kontroli.
  3. Opracowywanie projektów protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych oraz innych dokumentów, związanych z postępowaniami kontrolnymi.
  4. Przygotowywanie projektów odpowiedzi w zakresie bieżącej korespondencji dotyczącej spraw prowadzonych przez Biuro Kontroli Wewnętrznej.
  5. Sporządzanie wkładu do rocznych sprawozdań z przeprowadzonych kontroli wewnętrznych.
  6. Udział w prowadzeniu spraw dotyczących skarg lub wniosków wpływających do Centrum, w tym w prowadzeniu postępowań wyjaśniających, czynnościach kontrolnych wewnętrznych doraźnych, prowadzenie współpracy z kierownikami komórek organizacyjnych, przygotowywanie projektów odpowiedzi w sprawie rozpatrywanych skarg i wniosków.
  7. Udział w gromadzeniu i przechowywaniu dokumentacji kontrolnej organów kontroli zewnętrznych przeprowadzających kontrole w Centrum, w szczególności pism, pytań, udzielonych odpowiedzi i wyjaśnień, sprawozdań z kontroli, protokołów kontroli, wystąpień pokontrolnych i udzielonych odpowiedzi.
  8. Prowadzenie dokumentacji spraw oraz ich archiwizowanie zgodnie z przepisami prawa, wytycznymi oraz instrukcjami wewnętrznymi Centrum.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku:

Praca o charakterze biurowym w Warszawie, możliwość wyjazdów służbowych na terenie woj. mazowieckiego. Budynek jest dostępny architektonicznie dla osób z niepełnosprawnością. Stanowisko pracy zlokalizowane w pokoju biurowym, IV p.
z windą. Podstawowe wyposażenie stanowiska pracy to zestaw komputerowy z oprogramowaniem. Większość czynności wykonywana jest w wymuszonej pozycji siedzącej przy komputerze powyżej 4 godzin – praca z dokumentami.

Wymagania konieczne:

  1. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
  2. Brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
  3. Nieposzlakowana opinia.
  4. Wykształcenie średnie lub wyższe.
  5. Staż pracy: dla wykształcenia średniego minimum 5 lat, dla wykształcenia wyższego minimum 3 lata.
  6. Dobra znajomość obsługi komputera (word, excel) i urządzeń biurowych.

Wymagania dodatkowe:

  1. Sumienność, rzetelność, terminowość, komunikatywność.
  2. Umiejętność pracy z dokumentami.
  3. Umiejętność pracy samodzielnej oraz pracy w zespole.
  4. Umiejętność stosowania przepisów prawa.
  5. Umiejętności analityczne.
  6. Wiedza z zakresu zasad funkcjonowania administracji publicznej, w szczególności jednostek samorządu terytorialnego.
  7. Znajomość ustawodawstwa, w tym ustaw: o samorządzie województwa, o pomocy społecznej, o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, o finansach publicznych.
  8. Otwartość na dokształcanie i doskonalenie zawodowe.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: pon. 6%.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. List motywacyjny i curriculum vitae – własnoręcznie podpisane*.
  2. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie – własnoręcznie podpisany*.
  3. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz za przestępstwa skarbowe popełnione umyślnie (w momencie zatrudnienia zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego).
  4. Kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
  5. Kopie dokumentów potwierdzających zatrudnienie – świadectwa pracy potwierdzające wymagany w ogłoszeniu staż pracy lub zaświadczenie, poświadczone za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisane*.
  6. Oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla celów rekrutacji.
  7. Adres e-mail lub numer telefonu (w przypadku braku adresu e-mail), który jest niezbędny, by poinformować o spełnieniu wymagań formalnych i zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną.
  8. Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku aplikowania przez osobę niepełnosprawną) poświadczona za zgodność z oryginałem – własnoręcznie podpisana*.

Informacje dla kandydatów:

Administratorem danych osobowych jest Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa.

Dane kontaktowe do inspektora ochrony danych: iod@mcps.com.pl.

Dane osobowe kandydatów:

  • będą przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze;
  • nie będą udostępniane innym adresatom;
  • będą przechowywane nie dłużej niż 3 miesiące od zakończenia procesu rekrutacji;
  • nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

Kandydatom przysługuje prawo żądania:

  • dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia (w przypadku i na zasadach określonych w RODO), ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych;
  • wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych – na zasadach określonych w przepisach prawa regulujących ochronę danych osobowych.

Podanie danych osobowych przez kandydata nie jest wymagane, jednak niepodanie danych uniemożliwi wzięcie udziału w procesie naboru. Dane osobowe zawarte w dokumentach potwierdzających wymagane kwalifikacje wykraczające poza dokumenty ustawowo niezbędne, będą przetwarzane wyłącznie za zgodą kandydata, wyrażoną na piśmie: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w dokumentach aplikacyjnych, przez Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji.”.

Kandydaci odpowiadający na ogłoszenie w każdym przypadku zobowiązani są do złożenia lub przesłania do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej, ul. Grzybowska 80/82, 00-844 Warszawa, w formie poczty tradycyjnej, przez platformę ePUAP lub osobiście w terminie do 27 stycznia 2025 r. wymienionych w ogłoszeniu dokumentów i oświadczeń, niezbędnych do przyjęcia oferty. Termin uważa się za zachowany, jeśli aplikacja wpłynie do Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej najpóźniej 27 stycznia 2025 r.

Dokumenty aplikacyjne składane osobiście należy złożyć w zamkniętej kopercie z dopiskiem „dot. naboru MC-KS-2/2025 na stanowisko: inspektor w Biurze  Kontroli Wewnętrznej”.

Nadesłane przez kandydatów dokumenty aplikacyjne, które będą zawierały dane osobowe wykraczające poza dane niezbędne do procesu rekrutacji, nieopatrzone powyższą klauzulą nt. zgody na przetwarzanie danych osobowych podpisaną przez kandydata, będą komisyjnie niszczone, za wyjątkiem oryginalnych dokumentów, które będą odsyłane na adres wskazany w dokumentach aplikacyjnych.

Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w inny sposób niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w procesie naboru.

Informacja dotycząca wewnętrznej procedury dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, o której mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, dostępna jest w Biuletynie Informacji Publicznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej.

Data: 17 stycznia 2025 r.

* W przypadku składania dokumentów poprzez platformę ePUAP własnoręczne podpisanie oznacza podpisanie każdego wymaganego załącznika podpisem zaufanym lub podpisem kwalifikowanym, lub podpisem osobistym.

List motywacyjny, CV i kwestionariusz podpisuje się jako plik otwarty (word) lub jako plik zamknięty (plik word przekonwertowany na pdf).

Kopie dokumentów uwierzytelnia się poprzez złożenie podpisu cyfrowego na skanie dokumentu oryginalnego.

Każdy z dokumentów wymagających podpisu lub uwierzytelnienia podpisuje się w odrębnych plikach.

Załączniki:

Ogłoszenie o naborze do Wydziału Kontroli Wewnętrznej – stanowisko: inspektor

Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

Oświadczenie do celów rekrutacji


17.01.2025 15:27
umieścił: Damian zieliński
wytworzył: Agnieszka Włoskiewicz
ostatnia aktualizacja: 05.02.2025 14:52

Opublikowano wOgłoszenia o naborze